I-Calling
The solution creators

Up-selling en cross-selling

Buiten het feit dat onze agents representatief en functioneel het visitekaartje van uw bedrijf zijn, beheersen zij allen de materie waar het om draait. Namelijk uw onderneming en uw product/dienst, wij herkennen elk signaal van de klant en met de nodige productkennis, kunnen wij direct handelend optreden.

In tegenstelling tot een traditionele antwoordservice, is onze frontoffice getraind om de klant daadwerkelijk verder te helpen.

– specifieke informatie verstrekking
– inventariseren koopsignalen met vervolg acties
– afspraken inplannen buitendienst
– verkoop orders/reserveringen boeken
– doorverbinden naar specialist
– Nederlands en Engelstalig, andere talen mogeljk

Klanten kunnen dus altijd een order plaatsen, een afspraak maken of een reservering doorgeven. Standaard van 8:00 tot 20:00. Een upgrade naar 24/7 is eenvoudig te bewerkstelligen. Op elke opdracht zal een projectmanager en minimaal 1 supervisor worden aangesteld, deze worden volledig op niveau van uw eigen medewerkers getraind.