I-Calling
The solution creators

Inbound

Wij geven inbound  telefonie een extra dimensie. Door middel van de nieuwste technieken en hoog opgeleide agents bieden wij een onevenaarbaar niveau. Callcenter 2.0!

Onze projectmanagers en supervisors zijn zorgvuldig door ons geselecteerd en worden per project volledig getraind teneinde de opdrachtgever optimaal te kunnen vertegenwoordigen.

Voordelen i-Calling:
– optimale  bereikbaarheid standaard 8:00 tot 20:00
– 24/7 mogelijk
– meerde agents per project
– nooit meer verzuim door ziekte, zwangerschap of vakantie
– efficiënte bezettingsstructuur
– besparingen tot 80%
– altijd overflow en back-up agents operationeel
– continue supervisie
– uitgebreide management informatie
– goedkoper dan andere alternatieven
– kwalitatief beter dan bestaande oplossingen
– uniek prijsniveau
– multilingual
– vaste medewerkers
– flexibele afspraken

Voor meer info kunt u ons bereiken op 010-3400303 of info@i-calling