I-Calling
The solution creators

Overflow

Het is uitermate belangrijk dat je goed bereikbaar bent. Een onbeantwoord gesprek, een lange wachttijd of zelfs een voicemail leidt tot een hoge klantontevredenheid,

i-Calling kan dit eenvoudig oplossen, door op de door u gewenste tijden uw inbound communicatie op te vangen.

Mogelijheden:
– standaard maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00
– optie 24/7
– tijdens ziekte of vakanties
– gedurende pauze of vergaderingen
– in geval van calamiteiten

Piekmomenten zijn onvoorspelbaar
Er kunnen momenten voorkomen waarbij de telefoons maar niet stoppen met rinkelen. Dan kan het zijn dat ondanks dat er een fulltime receptioniste/telefoniste aanwezig is dat uw bedrijf toch telefoontjes mist (bijvoorbeeld als er gelijktijdig mensen bellen). Onze telefoonservice biedt u 100% flexibiliteit

Telefonische opvang overflow?
U kunt wanneer u wilt de telefoon naar onze medewerkers doorverbinden. Er is ook de mogelijkheid op de telefoon automatisch door te schakelen, zodat u zich daar niet op hoeft te focussen. Er zijn diverse telefoonnummers beschikbaar.

Dit nummer is aan de i-Calling telefoonservice gekoppeld. Onze medewerkers zien in het systeem welke lijn er binnenkomt en nemen het gesprek correct en professioneel op.  Zo verbinden wij op dezelfde manier als uw eigen telefoniste doet, gesprekken door met de betreffende afdeling of persoon binnen uw organisatie, of handelen deze direct af.

Digitale opvang overflow
Behalve met het opvangen van de telefonische overflow, kunnen we u ook ondersteunen met:
– afhandelen email
– chat beantwoorden
– multimedia monitoring