I-Calling
The solution creators

Overflow

Het is uitermate belangrijk dat je goed bereikbaar bent. Een onbeantwoord gesprek, een lange wachttijd of zelfs een voicemail leidt tot een negatieve klantbeleving.

i-Calling kan dit eenvoudig oplossen, door op de door u gewenste tijden uw inbound communicatie op te vangen.

Mogelijkheden:
– buiten kantoortijden
– optie 24/7
– tijdens ziekte of vakanties
– gedurende pauze of vergaderingen
– in geval van calamiteiten

Piekmomenten zijn onvoorspelbaar
Er kunnen momenten voorkomen waarbij de telefoons maar niet stoppen met rinkelen. Dan kan het zijn dat ondanks dat er een fulltime receptioniste/telefoniste aanwezig is dat uw bedrijf toch telefoontjes mist (bijvoorbeeld als er gelijktijdig mensen bellen). Onze telefoonservice biedt u 100% flexibiliteit

Telefonische opvang overflow?
U kunt wanneer u wilt de telefoon naar onze medewerkers doorverbinden. Er is ook de mogelijkheid op de telefoon automatisch door te schakelen, zodat u zich daar niet op hoeft te focussen. Er zijn diverse telefoonnummers beschikbaar.

Dit nummer is aan de i-Calling telefoonservice gekoppeld. Onze medewerkers zien in het systeem welke lijn er binnenkomt en nemen het gesprek correct en professioneel op.  Zo verbinden wij op dezelfde manier als uw eigen telefoniste doet, gesprekken door met de betreffende afdeling of persoon binnen uw organisatie, of handelen deze direct af.

Digitale opvang overflow
Behalve met het opvangen van de telefonische overflow, kunnen we u ook ondersteunen met:
– afhandelen email
– chat beantwoorden
– multimedia monitoring

Praktijkcase:
Voor een Koninklijke organisatie, verhelpen wij telefonisch storingen, in de avonden en nachten en het gehele weekend. Na een gedegen trainingsperiode worden de calls op hetzelfde niveau als de eigen medewerkers opgepakt. Tevens worden wij ingeschakeld tijdens drukke periodes.

Feedback van onze opdrachtgevers:
– om 17:00 kunnen we met een gerust hart de telefoon doorschakelen
– de medewerkers zijn voor ons gelijk aan vaste collega’s
– om deze uren zelf in te vullen, zou ons budget drie keer zo hoog zijn
– i-Calling kan altijd per direct extra operators inschakelen.