Inbound
Wij geven inbound telefonie een extra dimensie. Door middel van de nieuwste technieken en hoog opgeleide agents bieden wij een onevenaarbaar niveau. Callcenter 2.0!
Onze projectmanagers en supervisors zijn zorgvuldig door ons geselecteerd en worden per project volledig getraind teneinde de opdrachtgever optimaal te kunnen vertegenwoordigen.
Voordelen i-Calling:
– optimale bereikbaarheid standaard 8:00 tot 20:00
– 24/7 mogelijk
– meerdere agents per project
– nooit meer verzuim door ziekte, zwangerschap of vakantie
– efficiënte bezettingsstructuur
– besparingen tot 80%
– altijd overflow en back-up agents operationeel
– continue supervisie
– uitgebreide management informatie
– goedkoper dan andere alternatieven
– kwalitatief beter dan bestaande oplossingen
– uniek prijsniveau
– meertalig
– vaste medewerkers
– flexibele afspraken
Vraag naar onze actuele businesscases:
a) internationale vliegtuigmaatschappij (inbound/outbound telefonie, social media, boekingen)
b) landelijk werkende installateur (10 Account Managers, inbound/outbound agendaplanning)
c) beursgenoteerde leverancier professionele apparatuur (inbound/outbound agendaplanning)
d) nationale financiële dienstverlener
e) reisorganisatie (inbound infobalie, boekingen)
f) Europese automotive verhuurorganisatie (helpdesk, calamiteiten, boekingen)
g) webshop (helpdesk/administratie/sales)
h) toonaangevende facilitair installatiebureau (inbound/outbound, agendaplanning)