I-Calling
The solution creators

Helpdesk

Door onze ruime ervaring in klantenservice ondersteuning, behandelen onze medewerkers de telefoontjes snel, effectief en vriendelijk. De activiteiten die wij uitvoeren lopen uiteen van informatie verstrekken over uw product of dienst tot het verrichten van handelingen in uw front- of backoffice-systeem.

De projectmanager en supervisor(s) van uw case, worden volledig  getraind voor uw diensten. Dit geschiedt op een dusdanig niveau, dat dit gelijkstaat aan de kennis van uw eigen medewerkers.

Voordelen:
– optimale bereikbaarheid 24/7
– 100% bezettingsgraad
– ervaren helpdeskmedewerkers
– kostenbesparing van meer dan 50%
– zelfstandig werkende afdeling
– uitgebreide management informatie
– multimedia beantwoording

Praktijkcase:
Voor een grote leverancier van DHZ benodigdheden, worden alle multimedia kanalen beantwoord. Klanten worden dus altijd professioneel te woord gestaan, maar daarbij zijn onze medewerkers ook opgeleid door de opdrachtgever om bestelling af te handelen en alle administratieve handelingen te verrichten.

Feedback van onze opdrachtgevers:
– in plaats van 4 medewerkers, hebben we nu alleen de kosten van 1 i-Calling medewerker
– van een kleine webshop konden we door deze service uitgroeien tot een grote speler in de markt
– deze helpdesk medewerkers, bieden echt hulp, niks doorschuiven!
– agenten met een goede opleiding, kunnen snel voor onze complexe materie worden opgeleid