I-Calling
The solution creators

 

Multimedia doet zijn intrede en de n.a.w. gegevens dienen nodig up to date te worden gehouden. Indien een klant niet regelmatig benaderd wordt, is deze ontvankelijk voor direct-writers en één van de vele andere verstrekkers van financiële producten. Het attenderen van uw diensten bij reeds bestaande klanten is zeer effectief. Ze kennen u namelijk al. Het maken van een afspraak is derhalve een logische vervolg stap.

Werkwijze
– in overleg met u bepalen we de gewenste strategie
– script wordt samen met u gemaakt
– wij benaderen telefonisch het door u aangeleverd en gewenste aantal klanten
– u ontvangt van ons regelmatig een periodieke berichtgeving

Strategie:
Wij benaderen de klant telefonisch, in een gesprek van ongeveer 20 minuten zullen wij de bovengenoemde dienst uitvoeren. De praktijk zal laten zien dat het aantal effectieve telefoongesprekken per uur zeer wisselend kan zijn. Ons systeem registreert een mogelijke terugbel actie. Tijd en kosten komen geheel voor rekening van i-Calling. Onze gesprekken zijn concreet en dienen ter voorbereiding van de gewenste salesafspraak.

Wij zijn er zeker van dat onze werkwijze een goede aanvulling is op uw huidige wijze van acquisitie.

VOORDELEN VOOR U
– nieuwe winstkansen (in de toekomst) met nieuwe n.a.w. gegevens en e-mail en (mobiel)nummer
– professioneel tussentijds contact met een verwaterde relatie
– besparing van uw dure uren, voor het updaten van de gegevens
– alle kosten komen voor rekening van i-Calling (incl telefoonkosten)
– creëren van nieuwe mogelijkheden
– u blijft in het vizier van de klant
– goed getraind personeel met WFT kennis
– wij bellen voor en namens u
– de overeenkomst is op elke gewenste datum opzegbaar
– wij investeren in uw bedrijf

NO CURE NO PAY!

Meer informatie telemarketing financiële dienstverlening
Naam:
Naam bedrijf:
Telefoonnummer:
E-mail adres:
Opmerkingen: