Beursopvolging
Op een beurs ontmoet u uw toekomstige klanten. U informeert uw doelgroep en brengt uw markt in kaart. Met een professionele follow up, haalt u het maximale resultaat uit uw inspanningen.
Vaak is te zien dat de contacten die opgedaan zijn tijdens de beursdeelname verloren gaan wegens het gebrek aan opvolging. Dit door de drukke werkzaamheden voor, tijdens en na de beurs. Na een aanzienlijke investering in de beursstand maar ook tijdens en na de beurs, is dit een schoolvoorbeeld van hoe het beter kan.
Uw contact kan zich u waarschijnlijk in de eerste weken na afloop van de beurs nog herinneren. Het is dus hoofdzaak zo snel mogelijk de eventuele afspraken die u met de desbetreffende lead gemaakt heeft ook daadwerkelijk op te volgen. Dit kan het sturen van informatie zijn, maar ook het direct inplannen van een bezoek. Uw potentiele klant zal dit ten zeerste op prijs stellen.
i-Calling verzorgt dit gehele beurstraject voor u. Alleen al het nabellen van de geregistreerde bezoekers (met akkoord) met een bedankje voor hun komst, enkele dagen na de beurs, wordt gewaardeerd. Heeft u tijdens het event de beursbezoeker(s) toezending van materiaal beloofd, dan moet dit natuurlijk zo snel mogelijk verstuurd worden. Wellicht hebben ze nog specifiekere vragen.
Natuurlijk bent u niet de enige beursdeelnemer, er zijn meerdere concurrenten. Hierdoor is snelheid en actief handelen in het geval van beursopvolging een must.
Het hoeft niet alleen waardevol te zijn om te weten waarom mensen uw stand wél bezochten, maar ook waarom ze dit níét deden. Dit zorgt voor verbeteringen tijdens de volgende beurs.
i-Calling vergaart relevante informatie tijdens een klantvriendelijk gesprek met de leads die aangegeven hebben om gecontacteerd te worden en zorgt dat de klant zich welkom voelt bij uw bedrijf. Wanneer alle bezoekers benaderd zijn, evalueren wij met u wat de beurs heeft opgeleverd, zodat u inzicht heeft in hoe uw strategie heeft gewerkt en of uw doelstellingen zijn bereikt.