Contactcenter Teamleider

 

Wij zijn op zoek naar een

Teamleider callcenter (in opleiding)

Als teamleider ben je werkzaam in een dynamische omgeving, dit kan zowel intern als extern zijn. Je bent verantwoordelijk voor de operationele activiteiten van onze medewerkers en je geeft zelf het goede voorbeeld door dagelijks te laten zien hoe een goede call-agent zijn gesprekken voert. Je taken gelden voor zowel ons callcenter, onze teams die extern gedetacheerd zijn en ons online callteam.

Jouw taken:

  • Plannen van de bezetting op de lopende projecten
  • Actief acquisitie voeren
  • Bewaken van de operationele resultaten om de overeengekomen afspraken met de opdracht gevers te waarborgen
  • Zorgen dat projecten efficiĆ«nt en op het vereiste kwaliteitsniveau gerealiseerd worden
  • Samen met jouw team professionele telemarketing voeren
  • Rapporteren over alle operationele zaken aan de Manager
  • Inwerken, aansturen, begeleiden en motiveren van medewerkers en het voeren van voortgangs-, functionerings- en beoordelingsgesprekken

Deze taken ga je in eerste instantie samen met de manager uitvoeren.

 

 

Functie-eisen:

  • Minimaal VMBO Kader/GL/T
  • Denk en werkniveau MBO 4
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Leidinggevende capaciteiten met coachmentaliteit
  • Stressbestendigheid
  • Minimaal VMBO Kader/GL/TL
  • Denk en werkniveau MBO 4
  • Goede communicatieve vaardigheden Leidinggevende capaciteiten met coachmentaliteit

Je krijgt een aanstelling die gelijk staat aan de duur van je opleiding. Je gaat 1 dag naar school en daarnaast wordt je intern getraind. Dus wil je graag werken en daarbij een MBO niveau 4 diploma halen, dan willen wij jou vragen te reageren op deze vacature. Alleen reacties per mail, of via dit antwoordformulier worden in behandeling genomen.

Alleen reacties per mail worden in behandeling genomen.