Coaching

– Hoe nauw bent u betrokken bij de afdeling telemarketing?
– Met wie kan uw supervisor brainstormen over nieuwe ontwikkelingen?
– Worden uw callcenter medewerkers optimaal geprikkeld?
– Zou u graag een frisse wind door de afdeling willen laten waaien?

i-Calling biedt u de mogelijkheid om periodiek met ons te sparren of te brainstormen en dit in praktijk over te brengen aan uw team. Telefonische acquisitie is een belangrijk faset. Een coach kan heel goed ingezet worden als hulpmiddel. Hij ondersteunt u bij het opbouwen of optimaliseren van uw telemarketingteam en telesalesteam. De coach herkent wat u doet en begrijpt wat u wilt bereiken.

Speciaal voor interne callcenters biedt i-Calling coaching. Periodiek loopt een coach een dag mee met uw medewerkers en helpt hen om de acquisitie te verbeteren. Wij stimuleren uw medewerkers en zorgen dat zij weer op scherp staan en dat de focus optimaal gericht is op de gewenste doelstellingen. Dit heeft als resultaat meer werkplezier, meer afspraken, meer orders en dus meer omzet.

Een coach zal helpen uw talenten naar voren te brengen en de verbeterpunten te lokaliseren.
U maakt gebruik van externe expertise en voorkomt tunnelvisie binnen uw bedrijf.