Antwoordservice

Bereikbaarheid is voor elke onderneming essentieel en u zoekt hiervoor een gratis antwoordservice!

Voicemail en antwoordapparaten en doorschakelen naar een mobiel zijn slechts tijdelijke oplossingen. Gelukkig kiezen steeds meer bedrijven voor een professionele antwoordservice en wordt er dus altijd op een correcte wijze de telefoon aangenomen.

Bij het verzetten van afspraken of verzoeken voor het opsturen van informatie biedt deze service, in 99% van de gevallen op het oog een bevredigende uitkomst. Uit metingen is echter gebleken dat de conversie uit leads via inkomende telefoongesprekken lager is dan 15%.

hoofdredenen:
– klant wordt te laat teruggebeld wegens tijdgebrek
– klant is moeilijk bereikbaar en na 3 keer bellen komt deze onderop de stapel
– klant wordt door stagiair of telefoniste nagebeld, in plaats van door een salesspecialist

Het gebruik maken van een antwoordservice komt vaak voort uit onderbezetting en/of gebrek aan tijd. Logisch dat dit ook het geval is bij het opvolgen van telefonische leads.  Om een antwoordservice naast het verhogen van de representativiteit ook in te zetten als verkoopinstrument, kunnen wij onze sales agents als meerwaarde aanbieden op de reeds bestaande service en vice versa .

Wat bieden wij:
– gratis antwoordservice in combinatie met telefonische opvolgdiensten
– no cure no pay, sales gesprekken, agenda planning, bezoekafspraken
– operationeel van 9.00 tot 21.00
– herhaalde opvolging, moeilijk bereikbare klanten worden opnieuw geagendeerd
– kosteloze communicatie per email of via onze op maat gemaakte CRM  (+inlog klant)

We informeren u graag over de mogelijkheden en willen u laten zien hoe we uw verkoopkansen eenvoudig verhogen.