Afspraken Maken

 

Telefonisch afspraken maken is een tijdrovende klus. Het is wel essentieel voor uw verkoopproces. Als u een afspraak maakt is dat weer een kans om te scoren en dus meer omzet! Onze call-agents zijn volledig ingesteld op deze opdracht en gebruiken de beschikbare tijd om zich volledig te richten op deze taak. Ons systeem logt alle calls en agendeert elke terugbelactie. Hierdoor is elk gesprek een stap dichter bij het gewenste resultaat.

Om uit deze kans het maximale resultaat te halen, is het belangrijk hier aandacht en veel tijd aan te blijven besteden! Maar als u deze tijd niet heeft neemt i-Calling graag het proces van u over. Zo heeft u de ruimte om aandacht te schenken aan overige processen, waar u zich volledig op kunt focussen.

Voorbeeldtraject:

 

 

 

 

Adressen
De kwaliteit van de leads is essentieel voor een succesvolle campagne. U wilt natuurlijk dat er gericht gebeld wordt. Hiervoor is een nauwkeurige selectie van de door u geleverde adressen benodigd. Tevens is het belangrijk, dat deze voldoen aan de wettelijke eisen. Koud bellen is hierbij een ”no go”

Onze database specialisten kunnen u hierbij uitgebreid adviseren.